niedziela, 6 stycznia 2013

Taste of the Mediterranean -3- i Hobbit

Ostatnio miałam trochę więcej czasu na haftowanie. W Taste of the Mediterranean powstała kolejna butelka i gałązka oliwna. Na bieżąco staram się robić kontury. Jedynie napisy zostawiam na koniec, bo boję się, że tamborek mi je zniszczy.


Wczoraj byłam w kinie na "Hobbit, niezwykła podróż".

źródło: www.filmweb.pl

Film bardzo mi się spodobał. Efekty w 3D naprawdę robią wrażenie. Widoki cudne, chciało by się mieszkać w takich miejscach :) Mimo, że seans trwał trzy godziny, wogóle nie odczuło się tego i mam niedosyt. Czekam na kolejną część :)

Pozdrawiam Wszystkich ciepło :)

27 komentarzy:

  1. Widze, ze znowu sie popisali z tlumaczeniem tytulu filmu:P
    Sliczny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft wygląda ślicznie! A na Hobbita też mamy ochotę iść z synem, ale chorujemy... Pójdziemy za tydzień :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę Hobbita niż trylogię tolkienowską. Piszę o książce, bo filmu jeszcze nie widziałam, ale z przyjemnością się wybiorę w wolnej chwili :)
    Oliwki coraz piękniej się wyłaniają. Będzie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę Hobbita :) Z Władcy pierścieni całą obejrzałam tylko ostatnią część. Teraz muszę się zabrać za książki :)

      Usuń
  4. Pięknie się zapowiada, podziwiam, ze robisz od razu kontury, mi się nie chce, a potem jak są do zrobienia wszystkie, to tym bardziej się męczę! Muszę to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazek coraz to piękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieźle Ci idzie ten hafcik!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się piękna i duża praca:) A ja konturuję zawsze na końcu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. będzie cudnie wyglądać w kuchni!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wychodzi :) Film widziałam przepremierowo i jestem zachycona :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie, oj kusisz mnie tym hafcikiem
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Zapraszam do bombonierkowej zabawy. Pozdrawiam serdecznie i lawendowo :)


    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie Ty Kochana jesteś jak Cie nie ma? ;o(

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeoczyłam Twój komentarz, przepraszam. Jesteś z Wrocławia? Ja te buty kupiłam na świebodzkim. W niektórych miejscach były za 59 gdzie indziej za 69. A w sklepach internetowych sprzedają je za 99. Warto rozejrzeć się za takimi okazjami. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hobbit central: Philip Norman and his daughter among the trulli of Alberobello, ... recall 2,000 years of influence by almost every great Mediterranean culture. ..... Get a taste of Mexico at its authentic best: Wahaca founder ...

    OdpowiedzUsuń